Мотоблок ДТЗ 585Д відрізняється від інших універсальних садово-городніх мотоблоків ДТЗ середнього класу, насамперед, двигуном: на ньому встановлений надійний, потужний (8,5 к. с.) й економічний дизельний мотор добре себе відрекомендованої марки Lifan. Відповідно, мотоблоку належать і всі інші переваги дизельного двигуна: витривалість, тяговитість, здатність стабільно працювати за значних перепадах навантаження. А з урахуванням високої якості виготовлення двигунів Lifan і нової тришвидкісної коробки передач, модель ДТЗ 585Д обґрунтовано претендує на роль безумовного лідера серед аналогічних дизельних мотоблоків із повітряним охолодженням.
За конструкцією й управлінням мотоблок ДТЗ 585Д схожий на інші мотоблоки ДТЗ, що скомпоновані за класичною схемою з верхнім поздовжнім розташуванням двигуна, безпосередньо зістикованим із коробкою передач, й оснащені потужним редуктором із конічними шестернями. Серед основних переваг цієї моделі можна відзначити такі:
- жорсткий кінематичний зв'язок двигуна з ротором ґрунтофрези передає крутний момент практично без втрат, це підвищує ефективність і продуктивність усього агрегату;
- унікальна для нашого ринку тришвидкісна коробка передач із додатковою зниженою передачею;
- наявність надійного приводу в поєднанні із широким динамічним діапазоном коробки передач дало можливість встановити транспортні колеса більшого діаметру, розширивши цим можливості мотоблока;
- на мотоблок встановлюється ґрунтофреза з більш широким захопленням і з можливістю регулювання ширини захоплення;
- дизельний двигун важче бензинового, тому мотоблок не потребує додаткового обтяжування під час обробки складних, в агротехнічному плані, ґрунтів.
Дизельний мотоблок ДТЗ 585Д призначений для обробки ділянок поля площею від декількох десятків соток до півтора гектара або до 3,5 гектарів садів і виноградників. Однак, завдяки можливості змінювати ширину захоплення ґрунтофрези, маневреність значно збільшується, і його з успіхом можна застосовувати в місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором, у тому числі біля парканів, стовпів, стовбурів дерев, між виноградниками, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах, у теплицях тощо.
ДВИГАТЕЛЬ | ОДНОЦИЛИНДРОВЫЙ ЧЕТЫРЕХТАКТНЫЙ |
ТИП ТОПЛИВА | ДИЗЕЛЬ |
МАКСИМАЛЬНАЯ МОЩНОСТЬ, Л.С./КВТ (ОБ/МИН) | 8,5 / 6,3 (3600) |
РАБОЧИЙ ОБЪЕМ ДВИГАТЕЛЯ, СМ? | 343 |
МАКСИМАЛЬНАЯ ЧАСТОТА ВРАЩЕНИЯ КОЛЕНВАЛА, ОБ/МИН | 4000 |
РАСХОД ТОПЛИВА (МАКСИМАЛЬНЫЙ), Л./Ч. | 1,1 |
ЕМКОСТЬ ТОПЛИВНОГО БАКА, Л. | 3,5 |
СИСТЕМА ЗАПУСКА ДВИГАТЕЛЯ | РУЧНОЙ СТАРТЕР |
СИСТЕМА ОХЛАЖДЕНИЯ ДВИГАТЕЛЯ | ВОЗДУШНОЕ ОХЛАЖДЕНИЕ ПРИНУДИТЕЛЬНОГО ТИПА |
КОЛИЧЕСТВО ПЕРЕДАЧ, ВПЕРЕД/НАЗАД | 3 / 1 |
ПРИВОД | ШЕСТЕРЕНОЧНЫЙ, ДВЕ КОНИЧЕСКИЕ ПЕРЕДАЧИ |
СЦЕПЛЕНИЕ | МНОГОДИСКОВОЕ В МАСЛЯНОЙ ВАННЕ |
РЕДУКТОР ФРЕЗЫ | ЧЕРВЯЧНАЯ ЗУБЧАТАЯ ПЕРЕДАЧА |
ДИАМЕТР РОТОРА ФРЕЗЫ, ММ | 360 |
КОЛИЧЕСТВО СЕКЦИЙ ФРЕЗЫ, ШТ. | 8 = (2+1+1) + (2+1+1) |
КОЛИЧЕСТВО НОЖЕЙ ФРЕЗЫ, ШТ. | 32 |
МАКСИМАЛЬНАЛЬНАЯ ЧАСТОТА ВРАЩЕНИЯ ФРЕЗЫ, ОБ/МИН | 150 |
РАБОЧАЯ СКОРОСТЬ ФРЕЗЕРОВАНИЯ, КМ/Ч | 4,7 |
ШИРИНА КУЛЬТИВАЦИИ, ММ | 580, 870, 1160 |
ГЛУБИНА КУЛЬТИВАЦИИ, ММ | 100-200 |
КОЛЕСА | 2 ШТ., ВЕДУЩИЕ, ПНЕВМАТИЧЕСКИЕ ШИНЫ 4.00-10 (“ЕЛОЧКА”) |
КОЛЕЯ ТРАНСПОРТНЫХ КОЛЕС, ММ | 315, 420, 530 |
МАКСИМАЛЬНАЛЬНАЯ ЧАСТОТА ВРАЩЕНИЯ ТРАНСПОРТНЫХ КОЛЕС, ОБ/МИН | 150 |
РУЛЕВОЕ УПРАВЛЕНИЕ | ПЛАВНО РЕГУЛИРУЕМОЕ ПО ВЫСОТЕ И УГЛУ ПОВОРОТА, С ВОЗМОЖНОСТЬЮ РАЗВОРОТА НА 180 ГРАДУСОВ |
ПРИЦЕПНОЕ УСТРОЙСТВО | НЕПОВОРОТНАЯ СКОБА С ВЕРТИКАЛЬНЫМ ШКВОРНЕМ |
ГАБАРИТЫ УПАКОВКИ (Д/Ш/В), ММ | 700 Х 450 Х 330 та 500 Х 450 Х 500 |
МАКСИМАЛЬНЫЕ ГАБАРИТЫ В СБОРЕ (Д/Ш/В) БЕЗ УЧЕТА ПОДЪЕМА РУЛЯ, ММ - НА КОЛЕСАХ- НА ФРЕЗАХ | 1700 Х 710 Х 1140 |
ВЕС БРУТТО, КГ | 150 |
ВЕС В СБОРЕ (БЕЗ ТОПЛИВА), КГ | 134,5 |
ЦВЕТ | СИНИЙ, ЗЕЛЕНЫЙ, ЧЕРНЫЙ |